REGULAMIN SYMPOZJUM DLA FARMACEUTÓW SZPITALNYCH


I. Informacje ogólne


§ 1. Słownik


1. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

1.Regulamin – niniejszy Regulamin.

2.Organizator – Świat Zdrowia S.A. z siedzibą w Toruniu, ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000269265, REGON 340253456, NIP 9562187830, kapitał zakładowy 4 890 000,00 zł, kapitał opłacony w całości.

3.Sympozjum – wydarzenie o charakterze naukowo-szkoleniowym organizowane w ramach prowadzonej przez Organizatora działalności gospodarczej.

4.Uczestnik – osoba, która dokonuje Rejestracji.

5.Strony – Uczestnik i Organizator.

6.Rejestracja – przekazanie przez Uczestnika w formularzu rejestracyjnym dostępnym pod adresem www.sympozjumszpitalne.aptekarska.pl, informacji niezbędnych do wzięcia udziału w Sympozjum.

7.Internetowy Serwis Rejestracyjny – serwis prowadzony przez Organizatora pod adresem www.sympozjumszpitalne.aptekarska.pl, za pomocą którego możliwe jest dokonanie Rejestracji Uczestników oraz innych czynności związanych z zawarciem umowy.

8.Wiadomość email – wiadomość przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej.

9.Miejsce Sympozjum – obszar, na którym odbywa się konferencja, w tym w szczególności budynki, w których mają miejsce wydarzenia w ramach Sympozjum (są one opisane w programie Sympozjum).

10.Recepcja Sympozjum – wyznaczone miejsce przy wejściu w Miejscu Sympozjum, w którym następuje wydanie Uczestnikom identyfikatorów, umożliwiających wejście na Sympozjum.11.Prawo farmaceutyczne – ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne.12.RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).13.Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.


§ 2 Rejestracja


1.Rejestracja może nastąpić: poprzez Internetowy Serwis Rejestracyjny pod adresem www.sympozjumszpitalne.aptekarska.pl.

2. Opłata konferencyjnaOpłata za udział w sympozjum wynosi 49 zł. Opłatę należy uiścić do dnia 9 maja 2025 roku na konto bankowe organizatora: Bank: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna , konto: 76124064781111000049478457Opłata obejmuje udział w sesjach merytorycznych, przerwy kawowe oraz materiały konferencyjne. Opłata konferencyjna jest bezzwrotna.

3. Warunkiem Rejestracji jest przekazanie przez Uczestnika danych potrzebnych do przeprowadzenia Sympozjum:


1)wypełnienie formularza rejestracyjnego, w którym należy podać następujące dane: imię i nazwisko, Izba Aptekarska, numer Prawa Wykonywania Zawodu, nazwa apteki, miejscowość apteki, adres e-mail, numer telefonu oraz dane do wystawienia fv: (pola obowiązkowe) adres korespondencyjny domowy (ulica, kod pocztowy, miejscowość),

2)akceptacja Regulaminu Sympozjum dla Farmaceutów Szpitalnych,

3)akceptacja Regulaminu świadczenia usług serwisu aptekarska.pl i Polityki prywatności i plików cookies.


4. Aktualne, szczegółowe informacje o Sympozjum dostępne są na stronie internetowej pod adresem www.sympozjumszpitalne.aptekarska.pl . Z Organizatorem można również się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość email na adres: sympozjum@aptekarska.pl


§ 3. Otwarcie Sympozjum


1.Przedmiotem świadczenia ze strony Organizatora jest umożliwienie, wskazanym w trakcie Rejestracji Uczestnikom, udziału w Sympozjum.

2.W terminie przewidzianym w programie następuje otwarcie Sympozjum (o godzinie wskazanej na Stronie internetowej Sympozjum). Wraz z otwarciem Sympozjum, Organizator spełnia świadczenie polegające na umożliwieniu Uczestnikom wejścia na Teren Sympozjum, udziału w wydarzeniach Sympozjum oraz korzystania ze świadczeń przewidzianych w Pakiecie konferencyjnym.

3.Aby skorzystać ze świadczeń wskazanych w ust. 2, Uczestnik powinien wejść na Teren Sympozjum za pośrednictwem Recepcji (w której przekazywany jest Uczestnikowi identyfikator oraz materiały konferencyjne)


.§ 4. Dokumenty księgowe


Organizator wystawia faktury VAT za opłatę konferencyjną. Aby otrzymać fakturę, Uczestnik powinien w formularzu rejestracyjnym zaznaczyć odpowiednią opcję oraz podać dane niezbędne do wystawienia faktury (NIP, adres). Faktura zostanie wystawiona po zaksięgowaniu opłaty i wysłana na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym. Jeśli uczestnik nie podał nam adresu e-mail to faktura zostanie przesłana drogą pocztową na wskazany w formularzu adres domowy.


§ 5. Przeszkody w realizacji Sympozjum


1.Organizator jest uprawniony do odwołania Sympozjum, jeżeli jego przeprowadzenie w umówionym zakresie jest, z przyczyn niezawinionych przez Organizatora, niemożliwe lub nadmiernie utrudnione. Przyczyny takie będą nazywane dalej „Siłą wyższą”. Przykładowe sytuacje stanowiące Siłę wyższą opisano w ust2 poniżej.

2. Za siłę wyższą uważa się w szczególności wojnę, zamieszki, katastrofy naturalne, ogłoszenie stanu epidemii lub zagrożenia epidemicznego, wprowadzenie ograniczeń w organizowaniu wydarzeń gromadzących większą liczbę osób. Za siłę wyższą uważa się również sytuację, w której pomimo braku oficjalnego zakazu organizacji określonych wydarzeń, rozsądna analiza sytuacji (np. zagrożenia zarażenia wirusem) prowadzi do oceny, że organizacja Sympozjum może zagrażać życiu lub zdrowiu jej Uczestników. Za siłę wyższą uważa się również nadzwyczajne sytuacje dotyczące miejsca planowanego Sympozjum, które znacząco utrudniają lub uniemożliwiają jej organizację, na przykład zniszczenie, uszkodzenie lub poddanie dekontaminacji budynku lub budynków, w których miało odbyć się Sympozjum.

3.Organizator wskazuje, że w każdym przypadku przy podejmowaniu decyzji o ewentualnym odwołaniu Sympozjum kluczowe znaczenie będzie miała ocena możliwości wystąpienia zagrożenia życia lub zdrowia Uczestników.

4.W przypadku odwołania Sympozjum Organizator informuje o tym niezwłocznie za pośrednictwem Strony internetowej Sympozjum, a także możliwie jak najszybciej poszczególnych Uczestników za pomocą wiadomości email. Organizator nie odpowiada za niemożność powiadomienia Uczestnika w przypadku wystąpienia błędu w podanym przez Uczestnika adresie email lub problemów wynikających z właściwości skrzynki odbiorczej wiadomości email Uczestnika.

5.Zaleca się, aby Uczestnicy na bieżąco kontrolowali treść Strony internetowej Sympozjum, zwłaszcza w okresie, gdy z przyczyn powszechnie znanych mogą wystąpić przesłanki do odwołania Sympozjum (np. w sytuacji rozprzestrzeniającej się epidemii itd.), gdyż informacja o odwołaniu Sympozjum będzie dostępna w pierwszej kolejności na Stronie internetowej Sympozjum.

6.W przypadku przeszkód w realizacji Sympozjum o charakterze przejściowym (np. wystąpienie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii itp.), Organizator może zamiast odwołania Sympozjum postanowić o jego przesunięciu na późniejszy termin.

7.W sytuacji określonej w ust. 6, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym za pośrednictwem Strony internetowej Sympozjum, a także możliwie jak najszybciej poszczególnych Uczestników za pomocą wiadomości email, proponując nowy termin Sympozjum. Organizator nie odpowiada za niemożność powiadomienia Uczestnika w przypadku wystąpienia błędu w podanym przez Uczestnika adresie email lub problemów wynikających z właściwości skrzynki odbiorczej wiadomości email Uczestnika.

8.Uczestnik może nie zgodzić się na udział w Sympozjum w nowym terminie. Oświadczenie w tym zakresie Uczestnik powinien przesłać wiadomością email lub listownie na jeden z adresów wskazany w § 1 ust. 2.

9. W przypadku wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Organizatora, które wymuszają konieczność wprowadzenia zmian w programie Sympozjum w zakresie niezmieniającym istotnych warunków świadczenia usługi przez Organizatora, w szczególności polegających na nieobecności prelegenta (np. z powodu choroby, odwołania lotu itp.), Organizator niezwłocznie wprowadzi odpowiednie zmiany w programie Sympozjum, umożliwiające zachowanie możliwie adekwatnego poziomu świadczeń w trakcie Sympozjum, na przykład poprzez zapewnienie wykładu innego prelegenta w miejsce osoby chorej itp.

10. O wystąpieniu zdarzeń, o których mowa w ust. 1 Organizator informuje niezwłocznie na Stronie internetowej Sympozjum oraz Uczestników w trakcie Sympozjum.


§ 6. Zasady porządkowe podczas Sympozjum


1. Niniejszy paragraf obejmuje postanowienia o charakterze porządkowym, mające na celu ochronę życia i zdrowia ludzi oraz mienia, dotyczące zachowania Uczestników w trakcie trwania Sympozjum.


2. W trakcie udziału w Sympozjum Uczestnik jest zobowiązany do:

a) stosowania się do poleceń porządkowych personelu Organizatora,

b) stosowania się do poleceń służb porządkowych,

c) przestrzegania przepisów przeciwpożarowych na Terenie Sympozjum,

d) stosowania się do zakazu wnoszenia na Teren Sympozjum alkoholu,

e) palenia tytoniu wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych i stosownie oznakowanych,

f) stosowania się do zakazu uczestnictwa w Sympozjum pod wpływem środków lub leków odurzających,

g) niezakłócania przebiegu Sympozjum i nieutrudniania innym Uczestnikom udziału w tej Sympozjum,

h) przestrzegania zakazu utrwalania w jakiejkolwiek formie i jakimikolwiek środkami zapisu treści Sympozjum (z wyjątkiem sytuacji, gdy Uczestnik otrzymał zgodę na utrwalanie przebiegu Sympozjum),

i) noszenia w widocznym miejscu identyfikatora w trakcie trwania Sympozjum.


3. Uczestnik, który zakłóca przebieg Sympozjum, utrudnia lub uniemożliwia udział w Sympozjum innym Uczestnikom lub którego zachowanie zagraża życiu lub zdrowiu ludzi, albo mieniu, może zostać wyproszony z Terenu Sympozjum, a także, w razie zaistnienia przesłanek prawem przewidzianych, przekazany odpowiednim służbom.

4. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność materialną za wyrządzone przez siebie szkody na Terenie Sympozjum.

5. Na Terenie Sympozjum, ze względów bezpieczeństwa lub z przyczyn wynikających z przepisów, może zostać wydzielona powierzchnia do której dostęp będzie miała ograniczona liczba osób lub też do której dostęp będą mieli jedynie Uczestnicy spełniający warunki określone w przepisach (ograniczenia tego typu wynikać mogą przede wszystkim z art. 53 i nast. Prawa farmaceutycznego).

6. Każdy Uczestnik powinien niezwłocznie powiadomić pracowników Organizatora o sytuacjach mogących stwarzać zagrożenie dla życia lub zdrowia innych Uczestników.


§ 7. Kwestie organizacyjne związane z przebiegiem Sympozjum


1.Organizator nie jest obowiązany wobec Uczestników do świadczeń nieobjętych Pakietem konferencyjnym, o ile co innego nie wynika z przepisów prawa, Regulaminu, lub bezpośrednich ustaleń Stron.

2.Za udział w Sympozjum można uzyskać 10 punktów edukacyjnych. Uczestnikom zostaną wydane certyfikaty uczestnictwa stanowiące poświadczenia otrzymania punktów edukacyjnych związanych z faktem uczestnictwa w Sympozjum, nadawanych na podstawie odrębnych przepisów, po ukończeniu testu wiedzy na stronie aptekarska.pl. W tym celu, jeżeli Uczestnik nie posiada konta na platformie aptekarska.pl, Organizator założy dla Uczestnika konto użytkownika na platformie aptekarska.pl. Uczestnik otrzyma od Organizatora link aktywacyjny do potwierdzenia konta, przesłany w wiadomości e-mail, na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym. Organizator nie ma obowiązku przesyłania certyfikatów lub ich duplikatów tym Uczestnikom, którzy nie wykonali testu wiedzy na wskazanej platformie.

3.Strona internetowa Sympozjum zostaje zamknięta nie wcześniej niż 120 dni po zakończeniu Sympozjum.


§ 8. Ochrona wizerunku

1. Organizator informuje, że przebieg Sympozjum może zostać utrwalony przez uprawnione osoby w formie fotograficznej. Materiały fotograficzne, w tym zdjęcia sali, Uczestników, wykładowców, wystawy firm sponsorskich Organizator może zamieścić jako dokumentację archiwalną w archiwum pokonferencyjnym dostępnym na stronie internetowej: www.sympozjumszpitalne.aptekarska.pl.

2. W przypadku jeśli Uczestnik nie wyraża zgody na publikację swojego wizerunku powinien poinformować Organizatora o tym fakcie mailowo: na adres sympozjum@aptekarska. Organizator dokona anonimizacji wizerunku osoby na zdjęciu lub usunie zdjęcie jeśli anonimizacja spowodowałaby znaczący ubytek w kompozycji lub przekazie zdjęcia.

3. Uczestnik w żądaniu usunięcia wizerunku powinien zawrzeć informacje pozwalające na dokonanie identyfikacji go na fotografii celem anonimizacji.


§ 9. Ochrona danych osobowych


1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator (Świat Zdrowia S.A. z siedzibą w Toruniu, ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń). Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: sympozjum@aptekarska.pl lub pisemnie: ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń.

2. U administratora danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@neuca.pl lub pisemnie na adres ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

3. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą w następujących celach, przez okres i na podstawie:

a) związanych z udziałem w Sympozjum (realizacją umowy udziału w Sympozjum), w tym w celu (1) rejestracji i przeprowadzenia Sympozjum, (2) Kontaktu z Uczestnikami, (3) obsługi reklamacji, zgodnie z Regulaminem. Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu do zakończenia Sympozjum, chyba że Uczestnik Sympozjum wcześniej zrezygnuje z udziału w Sympozjum lub utraci możliwość udziału w Sympozjum, a następnie przez okres niezbędny do dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych będzie art. 6 ust. 1 lit.

b) i art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”), a uzasadnionym interesem administratora będzie zachowanie dowodów do ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń.

c) w celu sporządzenia rozliczeń księgowo-podatkowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w szczególności wypełnienie obowiązków prawnych, w tym fiskalnych nałożonych na administratora przepisami prawa. Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu do czasu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa.

d) publikacji wizerunku w materiałach pokonferencyjnych dostępnych na stronie internetowej www.sympozjumszpitalne.aptekarska.pl – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a uzasadnionym interesem administratora będzie promocja wydarzenia Sympozjum dla Farmaceutów Szpitalnych. Wizerunek będzie przetwarzany do czasu wniesienia sprzeciwu, nie dłużej niż przez okres niezbędny do celu, do którego został zebrany.

4. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników w związku z założeniem konta na platformie aptekarska.pl i korzystaniem z funkcjonalności platformy, w tym wystawienia i wydania certyfikatów zostało uregulowane w odrębnym Regulaminem świadczenia usług serwisu aptekarska.pl i Polityki prywatności i plików cookies, które Uczestnik akceptuję podczas Rejestracji.

5. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora (m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym współpracującym z administratorem oraz podmiotom świadczącym usługi: prawne, księgowe, doręczenia przesyłek) – przy czym takie podmioty przetwarzać będą dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie z polecenia administratora. Odbiorcami wizerunku Uczestników będzie także bliżej nieokreślony krąg osób, które odwiedzą strony www z opublikowanym wizerunkiem.Dane Uczestników w zakresie: imię i nazwisko - zostaną przekazane do hotelu. Z chwilą udostępnienia, hotel staje się odrębnym administratorem danych Uczestników -gości. Podstawą prawną udostępnienia danych, jest art. 6 ust. 1 pkt f) RODO, a uzasadnionym interesem Świat Zdrowia S.A. jest rezerwacja pokoi dla Uczestników.

6. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do jego danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

7. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, Uczestnik może wnieść sprzeciw z uwagi na swoją szczególną sytuację na adres sympozjum@aptekarska.pl.

8. Uczestnikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w Sympozjum.

10. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

11. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.


§ 10. Reklamacje


1. Reklamacje powinny być przesyłane pisemnie na adres Organizatora wskazany w § 1 ust. 2.

2. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Organizatora.

3. Uczestnik zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji na adres wskazany w toku Rejestracji, chyba że w reklamacji wniósł o doręczenie mu odpowiedzi na inny, wskazany przez niego adres.


§ 11. Postanowienia końcowe


1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności Kodeksu cywilnego.

2. Organizator ma prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej www.sympozjumszpitalne.aptekarska.pl, jednakże nie dotyczą one wcześniej zawartych umów.Organizator:Świat Zdrowia S.A.ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń

Organizator:

Świat Zdrowia S.A.

ul. Forteczna 35-37

87-100 Toruń